Złóż zamówienie przez naszą stronę internetową za minimum 200 zł brutto, podaj dane do wysyłki oraz faktury, a także wybierz wygodny sposób dostawy.
W ciągu godziny po złożeniu zamówienia nasz konsultant skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefonicznie dla potwierdzenia szczegółów zamówienia.
Program lojalnościowy
Ceny przedstawione na stronie są cenami hurtowymi. Minimalna wartość zamówienia to 200 zł brutto.
⠀
Przygotowaliśmy system rabatowy dla klientów indywidualnych i kwiaciarń. Od kwoty złożonego zamówienia czekają na Państwa zniżki👉🏻
Chcesz zostać naszym klientem hurtowym i współpracować na innych zasadach B2B? Poprosimy wypełnić formularz kontaktowy dla klientów firmowych
Wyślemy indywidualnie przygotowaną ofertą z cenami na większe zamówienia, zaczynajac od 10,000 PLN.
* rabaty udzielane są od całkowitej wartości faktury, bez względu na ilość produktów zanjdujących się w koszyku.
Warunki dostarczenia oraz koszt przesyłki
Każde zamówienie złożone w sklepie internetowym Proflorist.pl jest potwierdzane e-mailem informującym o statusie zamówienia lub telefonicznie w ciągu 72 godzin roboczych.
Średni czas dostawy jest liczony od daty przyjęcia zamówienia. W przypadku zamówień zawierających kwiaty suszone i stabilizowane wynosi średnio 48 godziny, ale nie dłużej niż 72 godziny.
Niektóre produkty wymagają sprowadzenia specjalnych odmian kwiatów i wariantów opakowań – wówczas termin realizacji jest podawany indywidualnie.
-
Wysyłamy nasze produkty kurierem InPost. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu w zależności od ilości i rodzaju wybranego towaru (folia/kwiaty suszone/dodatki florystyczne).
Zamówienia pakujemy w paczki do 30 kg.
⠀
Koszt dostawy zależny jest od wielkości zamówienia i sposobu wysyłki. Automatycznie zostaje przeliczony w koszyku.
⠀
Darmowa wysyłka powyżej 500 zł brutto
-
-
Kupujący jest informowany o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówienia, np. z powodu braku towaru w magazynie. W przypadku zmiany terminu realizacji Kupujący podejmuje decyzję czy wyraża zgodę na zamianę terminu czy rezygnuje z zakupu za zwrotem wpłaconej kwoty.
⠀
W momencie wysyłki towaru, Kupujący otrzymuje od firmy kurierskiej potwierdzenie nadania paczki wraz z numerem listu przewozowego, dzięki któremu ma możliwość monitorowania przesyłki.
-
Faktura sprzedazowa może być wysłana drogą elektroniczną lub papierową wraz z zakupionym towarem. Warunki dostawy dotyczą zamówień realizowanych na terenie Polski.
⠀
Warunki dostawy towarów za granicę zostaną ustalone indywidualnie.
Zwijana treść
Składanie zamówień w sklepie internetowym Proflorist.pl
Składanie zamówień w sklepie internetowym Proflorist.pl odbywa się poprzez:
- Wypełnienie formularza koszyka zakupów na stronie Sklepu po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu się (chyba, że Kupujący składa zamówienie bez rejestracji jako gość).
- Wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru i dane Kupującego na adres proflorist.pl@gmail.com
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 9:00, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą od rana (godz. 8:00) następnego dnia roboczego.
Złożenie zamówienia uprawnia Sprzedającego do przetwarzania danych osobowych Kupującego w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy sprzedaży oraz w celu realizacji umowy sprzedaży zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182)
Formy płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze (płatne kurierowi firmy spedycyjnej w dniu dostawy)
- Płatność za pośrednictwem pośredników płatniczych dostępnych do wyboru na stronie sklepu proflorist.pl Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
- Płatność przelewem na numer konta bankowego 89 1020 4900 0000 8802 3551 8637 w tytule z nazwą faktury
Rejestracja konta w Proflorist
Rejestracja konta na stronie internetowej jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Kupującego tworzone jest indywidualne „Moje Konto”.
Kupujący, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail oraz ustawienie hasła.
Potwierdzenie rejestracji kończy proces rejestracji Kupującego, stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym oraz moment zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Sprzedający może odmówić zarejestrowania Kupującego.
Kupujący może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli Kupujący nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na „Moje Konto” w ciągu 1 roku od ostatniej aktywności.
Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Kupującemu dostępu do usługi „Moje Konto” oraz jego usunięciem.
Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
- cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,
- działalność Kupującego jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
- otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,
- uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Nabywcę o zamiarze uniemożliwienia dostępu do usługi „Moje Konto”,
- Kupujący dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
- Kupujący w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
- podane przez Kupującego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Sprzedającego zostanie przesłane na podany w „Moim Koncie” adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym zaprzestaniem świadczenia usługi „Moje Konto”. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Kupującego może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie „Mojego Konta”.
Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Sprzedającego ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody Sprzedającego.
Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
Termin wypowiedzenia umowy wynosi 14 dni.
Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy
Kupujący, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. W takim przypadku towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu na adres ul. Giełdowa 12C, hala 2, boks 8/9 Wrocław, 52-438.
Do zwrotu należy dołączyć formularz dostępny do pobrania pod TYM ADRESEM!
Ważna informacja dla naszych klientów:
Stan i dostępna ilość produktów w naszym magazynie mogą się różnić od tych podanych na stronie internetowej. W przypadku takich sytuacji nasz zespół skontaktuje się z Państwem, aby omówić możliwe rozwiązania.
Oferujemy:
• Proponowanie zamienników – w przypadku braku wybranego produktu możemy zaproponować zbliżone lub alternatywne produkty o podobnej jakości i charakterystyce.
• Częściową realizację zamówienia – jeśli dostępna ilość nie spełnia oczekiwań, możemy zrealizować część zamówienia, jednocześnie informując o możliwości późniejszej dostawy brakujących produktów.
• Zmiana zamówienia na życzenie klienta – w uzgodnieniu z Państwem możemy dokonać modyfikacji zamówienia, dostosowując je do aktualnej dostępności towaru.
• Zwrot wpłaconych środków – jeśli żadna z powyższych opcji nie spełni Państwa oczekiwań, zapewniamy możliwość pełnego zwrotu wpłaconych pieniędzy.
-
Masz pytanie lub problem ale nie masz rozwiązania?
Kontakt dla klientów indywidualnychWypełnij tą ankietę, abyśmy mogli udzielić Ci jak najdokładniejszej odpowiedzi
-
Sprzedajesz hurtowo i chcesz dowiedzieć się jak zostać dystrybutorem naszych towarów?
Kontakt dla klientów firmowychWypełnij tą ankietę, abyśmy mogli udzielić Ci jak najdokładniejszej odpowiedzi